Saturday, March 8, 2008

Seguir adelante

Ando medio depre, pensando que mi esposa ya no es mi esposa. Y que sigo enamorado de ella. Por qué no puedo quitarme de la cabeza estos flashes en los que se me cruzan momentos de felicidad que pudieron ser y no han sido? Quisiera retroceder el tiempo y tomar otros caminos, caminos que me lleven al amor, con ella. Esto suena tan imposible como lograr que ella me quiera como pareja nuevamente. Será que nos esforzamos demasiado por hacer lo correcto? No sé, pero esta canción me acompaña.




"The Blowers Daughter"

And so it is
Just like you said it would be
Life goes easy on me
Most of the time
And so it is
The shorter story
No love, no glory
No hero in her sky

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

And so it is
Just like you said it should be
We'll both forget the breeze
Most of the time
And so it is
The colder water
The blower's daughter
The pupil in denial

I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off of you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes off you
I can't take my eyes...

Did I say that I loathe you?
Did I say that I want to
Leave it all behind?

I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off of you
I can't take my mind off you
I can't take my mind off you
I can't take my mind...
My mind...my mind...
'Til I find somebody new

1 comment:

Monica Bursztyn said...
This comment has been removed by a blog administrator.